Pokud jste zapomněli heslo a nemůžete se přihlásit do svého čtenářského konta nebo pokud jste heslo ještě něměli nastaveno, můžete si ho v katalogu sami nastavit. Na přihlašovací stránce katalogu klikněte na odkaz Zapomněli jste heslo?
Poté vyplňte uživatelské jméno, které jste si nastavili v katalogu a klikněte na tlačítko Potvrdit.
Pokud uživatelské jméno nemáte a máte vystavený čtenářský průkaz Knihovny Jabok, vypňte čárový kód vašeho čtenářského průkazu (jako číslo průkazu zadávejte pouze prvních dvanáct znaků bez poslední číslice). Poté klikněte na tlačítko Potvrdit (viz nápověda k obnovení hesla).
Studenti Jaboku mohou do pole čárový kód vyplnit UČO. Možnost používvat pro přihlášení do čtenářského konta své UČO by měli mít všichni studenti, kteří ke studiu na Jaboku nastoupili po prvním nebo druhém kole přijimacího řízení (upozorňujeme však, že čtenářské konto NENÍ propojeno s ISem, takže se ve výjimečných přípéadech může stát, že UČO ve vašem čtenářském kontě nastaveno není).
Pokud si nepamatujete své uživatelské jméno nebo čárový kód, případně si nejste jistí, zda můžete pro přihlášení použít své UČO, můžete nás kontaktovat telefonicky (211 222 410) nebo e-mailem (knihovna@jabok.cz). My vám sdělíme vaše uživatelské jméno, abyste si heslo mohli sami nastavit.
Pokud vám e-mail s odkazem na přenastavení hesla nedorazil, znamená to, že něco není v pořádku.
Nejčastější problémy při změně hesla
- Nesprávně zadané uživatelské jméno nebo čárový kód, např.:
- čárový kód byl chybně zadán včetně poslední číslice vytištěné na průkazu - pokud opisujete kód z průkazu, vynechte poslední (tzv. kontrolní) číslici;
- čárový kód nebo uživatelské jméno byl chybně zkopírovan z e-mailu (např. obsahuje znak mezery před nebo za uživatelským jménem);
- uživatelské jméno, UČO nebo čárový kód zadaný do nesprávného pole (uživatelská jména typu "honza1" zadávejte do pole Uživatelské jméno, čárový kód průkazu nebo UČO zadávejte do pole Čárový kód);
- chybějící nebo chybná e-mailová adresa ve čtenářském kontě;
- plná e-mailová schránka;
- e-mail je doručen do složky SPAM.
Jestliže vám e-mail s informacemi pro přenastavení hesla nedorazí ani cca do hodiny, prosím, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem. Zkontrolujeme spolu s Vámi, zda je problém v zadání uživatelských údajů nebo v něčem jiném, případně se s Vámi pokusíme vyřešit jakékoliv další problémy.